visst får man inte jobba på långfredagen, va? .. snälla säg att man inte får det.

Nu är jag trött och ganska irriterad.

Det är två män som håller på att fixa något med vårt hus vi bor i och VARJE morgon den här veckan kl 8.00-8.30, har jag blivit väckt av högt hamrande, borrande, sågande och fan vet. Det låter som om det kommer inifrån mitt rum och det känns som om jag ska få panik. Nästan som om jag ska börja gråta. inte nog med det så håller de typ på med det halva dagen. Men snälla snälla snälla, säg att de är lediga i morgon!

Så grattis ni med de vita overålerna, ni har lyckats göra mig galen!

Kommentarer
Postat av: lodn

stackare:(

2009-04-09 @ 14:04:41
Postat av: denise

ja ellerhur :( men jag överlever som alltid ;) HAHAHA

2009-04-09 @ 15:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0