storhandlat för i morgon

var med mamma, moster, mormor och felicia (mitt kusinbarn) och storhandlade idag.  trevligt :P
på vägen hem i bilden satt jag och felicia och lekte med ett spänne på en flytväst i typ en halvtimma.. men det var kul :D hahaha
I morgon ska jag träffa dem igen, men då kommer även brorsan, syster, kusinX2, min mammas kille och mosters kille tror jag.

Av någon anledning har jag fått för mig att ödet inte vill att jag ska kolla på True blood, ni vet den där serien på canal+ ? jag har sett några avsnitt i någon udda ordning och varje gång det e typ några avsnitt på rad och jag ska spela in det så händer det någon och allt jag får med på bandet i några timmar är en svart bild där det står ingen signal. SÅ nu ger jag upp och kommer bara titta när ödet så vill hahaha


<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0