god morgon

ännu en dag då jag har vaknat tidigt. men nu var det inte för hantverkarna, inte igår heller, utan för att det är så ljust ute. Men vet ni vad, det är så skönt så det gör inget om jag, som idag vaknade 7.40 eller vad klockan nu var.

Eftersom jag vaknade så tidigt så har jag hunnit kolla på en film, Bridget Jones Dagbok. Jag har sett den flera gånger förut men det har inte varit förns någon dag sedan som jag upptäckt att jag verkligen tycker om den hehe. Sen så kan jag ju erkänna att jag är lite småkär i Colin Firth HAHAHA

Nu när jag ändå erkänner sakar så kan jag ju även berätta att jag spelade ABBA-singstar igår och jag... S U G E R!! Det är kanske inte helt en nyhet för vissa men visst vinner jag då och då över ex. min syrra, men seriöst(!!!!) Jag tror jag vann en låt över henne igår. The winner takes it all. Sen så vann jag två andra men de räknar jag inte eftersom en sjöng och den andra var kör och herregud vad svårt det var att vara kör hahaha. Vilka låtar var det nu? Super truper tror jag och vad hette den andra? kommer inte på just nu men det var verkligen svår MEN rolig haha.

Idag ska jag, syster och bror till nynäs och äta påsklunch (igen) där. trevligt :D hehe Sen får vi se om jag sover kvar eller inte.

nu ska jag nog slänga i mig lite frukost och sedan hoppa i duschen.

puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0