Buuu för att betala försenade böcker

AHH jag har verkligen ingen lust att åka till skärholmen direkt efterskolan, låna om en försenad bok och betala min skuld :( men jag måste. fan asså, varför ska man få betala för att en bok en ungefär en halv månad försenad? jag kan inte hjälpa det, för mig är det i princip omöjligt att lämna tillbaka en bok i tid och det kan jag inte göra något åt. Det skulle ju inte vara så jobbigt om jag skulle till vårberg idag men grejen är den att jag ska åka tillbaka till nynäshamn typ direkt efter. Jag vet ju inte ens hur mycket pengar jag ska langa upp XD Jjdriujeitjirijtyijyeyu

Jag MÅSTE skärpa mig i framtiden, men det är då det.

puss



Kommentarer
Postat av: loen

jag önskar att jag kunde komma med goda råd men jag är flickan som fick betala 120 kronor för en försenad bok.

haha

synd att den var bokad dock ...

2009-04-15 @ 14:10:19
Postat av: Anonym

haha vi får väl liksom stödja varandra ;P

2009-04-15 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0